Sunday, October 19, 2008

Why Im taking Japanese!!

I've always wanted to learn Japanese and now I finally have a chance. I wanted to take it because I am interested in the Japanese culture, especially pop culture. I really hope to one day go to Japan and stay there for a while so i'll need to be able to communicate. I also listen to a lot of Japanese music and watch dramas so I figured I should learn the language so I can understand for myself what they are saying. Plus my favorite group speaks Japanese so if I ever meet them, I can speak to them.

7 comments:

joon said...

はじめました
私わほです
かんこくからきました
わたしわコロンビアだいがくのだいがくいんせです
どうぞよろしく

Sam Preston said...

こんいちわ!わたしはさむです。コロンブスオヒオからきました。ムシクすてきですね!おげんきですか。どうぞよろしく!

Mirai said...

こにちわ。わたしわみらいです。にほんのcultureいですね!わたしわにほんですんでした。I want to go back and see how the culture has changed over the years.

benshen said...

hi, im also learning japanese at columbia university. who is your favorite japanese pop group? nice blog!

Anonymous said...

かっこういいブログですね!日本に留学(りゅうがく)しますか?

Sarah Yu said...

はじめまして。わたしはユーサラっです。かんこくじんです。
わたしは コロンビアだいがくの よねんせいです。にほんごをべんきょうします。
Germaineさんは かんこくの おんがくがすきですか。

Anonymous said...

おはよ。わたしはクレモン。
あなたのCDをききました。
でもぜんぜんJPOPをききません。
がんばてGermaine !